mandag 6. august 2012

Putefornying og et nytt prosjekt

På vei forbi Kremmerhuset på fredag (ja, jeg hadde faktisk tenkt å bare gå rett forbi), fikk jeg øye på to putetrekk som lå på et bord og ropte på meg (er ganske sikker på at de lagde lyd ja!). Jeg klarte ikke å stå i mot, og nå har vi en liten pip-pip og en harepus som pynter opp sofaen vår.
Fine harepusen...
















...og fine pip-pipen.































Det skal sies at kjæresten ikke var like begeistret for våre nye sofavenner som jeg er: "Skal vi plutselig begynne å dra naturen inn i stua nå??" (riktignok sagt med et lite smil om munnen). Men putene står der fortsatt, og de er faktisk ganske så gode å hvile hodet sitt på etter middag også...

Litt håndarbeid har jeg også fått gjort i det siste. Jeg synes det er helt topp med OL på tv, men jeg synes det er greit å ha noe "i fingra" mens jeg ser på. Som et resultat av dette er jeg straks ferdig med bolen på denne genseren.















Den er jo kortermet, så det er ikke så innmari mye som gjenstår før den er ferdig. Det passer i grunn bra - det begynner å bli høstkaldt ute!

På vei hjem fra jobb i dag syntes jeg at det var litt vel lenge siden jeg har begynt på et nytt prosjekt. 400g. Drops Merino Extra Fine ble med hjem fra byen, og et nytt prosjekt er på gang:















Noen som vil gjette?

3 kommentarer:

  1. Herlige puter, jeg har også den med haren på. I tillegg havnet en ekornpute hos meg:-) Ha en fin dag! Klem Marianne

    SvarSlett
  2. åååh der er jo den nydelige pipp-pipp puten :D i brun sofa og :D hee hee
    den bunny puten var bare helskjønn og

    SvarSlett
  3. Hei Kaia :)
    Så koselig at du tittet innom og ville
    være med på min giveaway ღ Koselig blogg
    du har, så her la jeg meg til som følger
    Ønsker den en fin, fin kveld videre og
    uke som kommer. Klem fra Mette :)

    SvarSlett