mandag 27. august 2012

Ny genser!


Tidlig i august satt jeg meg som mål å få ferdig genserprosjektet mitt før utgangen av august - og jammen meg klarte jeg det ikke! Midt i forgje uke la jeg siste hånd på verket (les: festet de sist trådene), og den kortermede alpaccagenseren min er fiks ferdig. Det passer jo bra - her begynner det å bli høstkaldt! Jeg er veldig begeistret for både fargene og passformen på denne genseren (selv om jeg nok en gang synes jeg godt kunne strikket den øøørlitegranne lengre. Det kan nok hende jeg lærer en dag...).
Akkurat min stil, mine farger og mitt mønster. Perfekt!

Beklager bildekvaliteten. Mobilkamera er ikke alltid den
beste løsningen... Legg heller merke til hvordan eple-
treet våret bugner over av epler. Her skal vi kose oss i 
høst!








































































Nå gjenstår det å se hva som blir neste prosjekt. Jeg har en stor bunke med oppskrifter på gensere og jakker jeg kunne tenkt meg, men det går jo en grense for hvor mange man trenger også da...eller...? Vi får se!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar