fredag 17. august 2012

Èn uke....

...har det gått siden jeg var innlogget på bloggen sist. En travel uke med barnepass, ny jobb, innarbeiding av gamle treningsrutiner (sommer'n henger fortsatt igjen...) og bytting av vinduer i stua. Merker også på kroppen at den har vært bortskjemt med lange morgener de siste fem ukene. Å stå opp klokka kvart på sju er nesten helt uoverkommelig...På uker som denne kjenner jeg at pcen blir en unødvendig tidstyv, som jeg prøver å styre unna. Jeg kan lett rote bort en time selv om jeg bare skal en liiiiiten tur innom blogg og Facebook, så innimellom merker jeg at det er like greit å bare holde seg helt unna. Heldigvis er jeg ikke der at jeg får abstinensproblemer av den grunn! Nå i kveld har jeg satt av tid til meg selv og pcen min, og gleder meg til å oppdatere meg på hva som har skjedd på bloggene jeg følger den siste uka!

Det var dette med kreativ blogg da - innimellom sklir det litt ut for meg. I dag vil jeg vise dere noen søte "babybooties", som jeg hadde helt dilla på å lage en gang i studietiden. Jeg strikket villt mange par.Noen av de har blitt gitt bort som gave, og en god del ligger fortsatt i en pose - klare for å gis bort. Jeg liker disse "sokkene" innmari godt, og tilbakemeldingen fra babymammaer er at sokkene sitter veldig godt på babyfoten, og at de ikke så lett sparkes av. De er altså praktiske i bruk - og det er jo ekstra fint å gi bort noe som faktisk KAN brukes!
Grå- og rosastripete variant

Helhvit med gule pynteknapper
















Søte? Egentlig hadde jeg tenkt å linke til oppskriften her, men jeg klarer ikke å finne igjen nettsiden. Æsj!
Nei, nå kribler det i fingrene etter å bloggsurfe litt! Ønsker alle der ute en fin fredagskveld og en strålende helg!

1 kommentar:

  1. De sokkene var jo bare heelt nydelige!!! Så syns egentlig du bare MÅ finne oppskriften på de, hehe :)

    Ha en flott søndag videre :)

    SvarSlett