mandag 27. august 2012

Bryllup!

I helgen hadde jeg en helt ny opplevelse: jeg var i bryllup for første gang i mitt liv. En av mine barndomsvenninner giftet seg med sin utkårede Vi er en venninnegjeng på 5 venninner fra barneskolen, ungdomsskolen og videregående, og alle venninnene ble invitert i bryllupet. Dagen var magisk! Bruden var utrolig vakker, solen skinte, maten var god og stemningen var på topp. En av venninnene er en habil fotograf, og jeg lot henne stå for dagens fotografering, mens min speilrefleks ble liggende igjen i bilen. Egentlig litt godt å ikke tenke på å knipse bilder hele tiden, og heller bare nyte dagen.
Bruden overlater lite til tilfeldighetene, og da innbydelsen kom i posten fikk jeg en mistanke om at sølv og grønt ville være dagens farger - og jammen fikk jeg ikke rett. Bordkortene matchet innbydelsen på en prikk:

Innbydelse

Grønt bånd og fin bryllupsdetalj på innbydelsen.






























Bordkortet på den store dagen.
















I tillegg hadde brudgommen og hans forlovere matchende grønne slips, og bordpynten var kremhvite roser i norgesglass fylt med grønne tujagrener. Enkelt, dekorativt og nydelig!

Jeg fikk æren av å lage bryllupskortet fra venninnegjengen:
Navn på brudeparet og dato må med. I tillegg synes jeg det er morsomt å
printe ut et bilde av kirken. Det blir liksom enda mer personlig da.
















Kortets innside.
















Et fint lite dikt om kjærligheten.
















Min første bryllupserfaring var en stor suksess, og jeg gleder meg allerede til nestemann i venninnegjengen inviterer til bryllupsfest... :-)

1 kommentar:

  1. Hei Kaja!

    Ta en titt inn på bloggen min og sjekk ut vinner av blogglotteriet ;) Send meg en mail (lenasin@yahoo.no) med navn og adresse, slik at jeg kan videreformidle dette til White-away!

    Fin mandagskveld
    fra Mrs. Monday

    SvarSlett