mandag 30. juli 2012

I (heart) apps


Sommerens siste ferietur gikk til Bodø (det kan nok hende at det kommer noen bilder derfra etterhvert også...). Det er mange fine ting med Bodø, men noe av det fineste er denne frøkna - min kjære kusine, Lisbeth:
Meg (til venstre) og verdens beste kusine til høyre.
















Lisbeth er en racer til alt som er kreativt, og til min store irritasjon blir alt hun lager finere enn mitt... Hun har også kommet i gang med noe som jeg aldri helt har klart å bli fortroelig med, nemlig digitale bildemontasjer. Nå i helga har hun introdusert meg for fine apper som kan brukes til å samle og sprite opp mobilbildene litt. Min gode gamle iPhone3 begynner å bli både treg og upålitelig, men etter litt krangling, har jeg også fått prøvd meg på noen montasjer - og jammen meg er det litt moro...

Denne er laget i Instaframe, for så å flyttes videre til Labels, for å få på den fine teksten (jeg er veldig svak for dymo-tekst)...
Det nyeste skuddet på familietreet; min fetters nydelige lille babyjente.






















Denne er laget i appen PicCollage, og videre i Labels for å sette på teksten.
På curlingkveld med kollegaer i vår. Kjempeartig!!


































Denne er laget i Instaframe, men noen av bildene er allerede redigert i Instagram.


Min kjære og jeg - ferie og fritid :-)























Det er rart hvordan man kan få dilla på sånne rare småting - og hvor mye tid man kan finne på å bruke på det... Apropos bilder og tid - her i gården er det tid for litt scrapping! Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar