søndag 8. juli 2012

Feriestopp

ENDELIG er det snart avreisetid for årets ferietur. Kjæresten og jeg drar hit om noen timer:















Plassen er Santorini - øya som også kalles for Hellas' vakreste øy. Faktisk er 90% av alle postkort som selges i Hellas fotografert på Santorini. Du kan tro vi gleder oss!! Foruten sol, bad og deilig mat er planen å ta Advanced kurset i dykking ( vi er begge Open Water Divers). Hurra!! Kameraet skal selvfølgelig få være med hvor vi enn går.

Dagen etter vi kommer hjem fra Santorini setter vi kursen hit:
















Til den fantastiske festivalen Vinjerok, som foregår på Eisbugarden i Jotunheimen. Dette er en festival helt etter min smak, med mye fokus på fjell og friluftsliv. Det gjør selvfølgelig ingenting at det hele spes på med litt musikk... Det var på denne festivalen jeg og kjæresten ble sammen for to år siden, og nå gleder vi oss til å ta turen sammen. Forhåpentligvis spiller været på lag med oss, så vi får oppleve soling og god musikk på samme måte som for to år siden, da disse bildene ble tatt.





















Åh, som jeg gleder meg!!

Som seg hør og bør blir det en bloggpause herfra nå, men jeg kommer sterkt tilbake over ferien. Gleder meg til en "catch up" på alle bloggene jeg følger også da. Ønsker dere alle en riktig god sommer så lenge!

1 kommentar:

  1. Vet du, Santorini er et sted jeg alltid har drømt om å reise til:)
    Av praktiske årsaker blir det ikke helt enda, men en gang...

    Nyt ferien, både på Santorini og i Jotunheimen!
    God tur til dere,
    klem
    Hanne:)

    SvarSlett