onsdag 25. juli 2012

Et lite livstegn

Jeg er inne i den siste ferieuken, og føler virkelig jeg har fått innarbeidet feriemodusen godt nå :-) Jeg holder meg for det meste langt unna pcen, men nå i kveld fikk jeg lyst til å gi et lite livstegn.
Uken på Santorini var helt utrolig flott - nesten magisk. Flott vær (så ikke en eneste sky på 7 dager), god mat og drikke, dykking, sightseeing, shopping og masse strand, kos og avslapping.
På sightseeing i fantastiske Oia.


































Vinjerock var også like magisk som det pleier å være. Kjæresten og jeg fikk oss en topptur til Galdebergstinden (2075 moh), og nøt teltliv, god musikk, frisk luft og hverandre.
Kald og blid på konsert
















De siste dagene har jeg prøvd å være superscrapper, og komme meg litt lenger ned i bildebunken min. Noe har jeg fått gjort, men jeg sliter med å finne den gode roen.





















Nåja, det var litt herfra. Nå skal jeg krype tilbake inn i feriebobla mi, så blogges vi snart igjen!

1 kommentar:

  1. For en herlig kontrast det var på de to første bildene:)

    Det har blitt lite scrapping hos meg også, og når jeg først setter meg ned så blir det mest digitalt. Har kassevis med utstyr stående men det er litt mindre "styr" å ta det på mac-en;)

    Fortsett og nyt feriebobla,
    god klem:)

    SvarSlett