torsdag 5. juli 2012

En gammel venn(inne)

Jeg har funnet igjen en gammel venn(inne), nemlig esken med papir og scrappingutstyr. Jeg pleier vanligvis å være helt oppdatert med innliming av bilder i album, men nå ligger jeg et helt år på etterskudd, og jeg kjenner det stresser meg litt. Det siste året har vi både vært i Lisboa, på fjelltur, Tyrkia, Thailand, Roma og København , i tillegg til forskjellige småturer - det er maaange bilder! Det har vært mange andre ting i fokus den siste tiden, blant annet har vi ordnet en del i huset. Men jeg tok sommerferie for en uke siden, og kjæresten har jobbet hele denne uken, så jeg har fått masse tid for meg selv. Jeg synes ofte det er litt "pes" å dra frem scrappingutstyret, men når jeg først er i gang er det bare SÅ morsomt! Jeg har allerede scrappet meg gjennom Lisboa, og er godt i gang med fjelltur.
Fjellscrapping
















I tillegg har jeg brukt muligheten til å få lagd et barselskort, som skal gis bort senere i sommer. Det er lagd etter samme mal som årets julekort (se her). Jeg er jo litt ekstra begeistra for det enkle, og dette kortet har en enkel og grei layout, samtidig som jeg synes det er utrolig dekorativt.

 Hmm...jeg ble enda mer inspirert av å skrive dette innlegget jeg - tror jammen meg jeg må forflytte meg over til scrappebordet igjen! Ha en fin torsdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar