lørdag 2. juni 2012

Pågående prosjekter

Jeg har faktisk blitt litt flinkere til å avslutte ett prosjekt før jeg begynner på det neste, men litt forbedringspotensiale er det fortsatt. Jaja, noe skal man jo ha å jobbe med...  Akkurat nå har jeg ikke ordentlig gang i mer enn to prosjekter (og ca. 200 på "to do"-listen). Det første pågående prosjektet har jeg vist dere tidligere, nemlig denne genseren fra Garnstudio:
Jeg er så vidt i gang med denne. Jeg har brukt laaang tid på å finne ut hva slags fargekombinasjon jeg skulle bruke, og endte tilslutt opp med (nesten) de samme fargene som er på modellen. Tror det kommer til å bli fint.
Bord nederst på genseren

Eviglang (det føltes hvertfall sånn...) vrangbord er endelig unnagjort.






























I tillegg til genseren driver jeg prosjekt "slanke restegarnbeholdningen", og hva er vel da bedre enn små og søte babyklær? Under inspirasjonssurfing på Garnstudio falt jeg pladask for vesten til denne trøtte lille pjokken:


































Én utgave av denne er allerede ferdig (skal vise dere den senere!), og den neste er på gang. Sånn ser den ut foreløpig:
Akkurat passe utfordrende og tidkrevende å strikke. Det er fortsatt igjen rester i litt forskjellige farger, så det kan nok hende det blir en vest eller to til også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar