onsdag 27. juni 2012

Instant happiness

Litt insprert av Gledes blogginnlegg i går, fikk jeg lyst til å dele noen av mine Instagrambilder med dere. Jeg har ikke klart å bli noen stor Instagrambruker enda, men jeg prøver bruke det som en "positivitetsboost". Jeg redigerer bilder jeg er fornøyd med, og som jeg blir glad av - og deler de med følgerne mine i håp om at de også kan la seg glede av de. Nå deler jeg noen av de med dere også.
Besøk i en av Gjøviks brudesalonger gjennom jobben som veilder i
arbeid og helse (det kaller jeg varierte arbeidsoppgaver!)
Ny frisyre krever et selvportrett (selv om frisyren strengt talt ikke
kommer frem på bildet...)


Kjæresten er hos "frisøren". Niesene er svært ivrige på å pynte opp litt...

Lykketroll til Verdens beste da han skulle på jobbintervju. Desverre viste det
seg å være "defekt"...
Rosa lakkpumps (og matchende neglenakk) på St.Hansfeiring.
En sovende liten niese på armen (hun bærer forresten min favoritt-
heklekjole, som du kan lese mer om her).
Kjærestearbåndet fra Benedikte Gyes (les mer her)
Min venninnes nydelige lille Freja.
Utsikt over Gjøvik under løpetur over Bergstoppen. Phu, det gir godt med
melkesyre å løpe dit opp, men utsikten er en herlig belønning!
Hvis dere har lyst til å kikke på flere av mine Instant Happiness-øyeblikk, er Instagramnavnet mitt kebnekaise13. Følg meg gjerne :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar