onsdag 20. juni 2012

Garnslanking/resteprosjekt

Som jeg viste dere her holder jeg på med slanking av Alpacarestene mine. Jeg har falt pladask for en vestmodell som både er utrolig enkel og grei å strikke, samtidig som den er utrolig søt. Til nå har jeg strikket tre av denne, og er godt i gang med den fjerde. Jeg har fargeplanene klare for den femte også, men etter det tror jeg jeg må innføre vest-stopp for en stund. Det går jo an å strikke andre ting også...
Her er vestmodellen i hele sin prakt. Utroooolig søt! (Av en eller annen grunn
vil ikke dette bildet snu seg rundt. Noen som vet hvordan jeg gjør det?)


































Close-up. Er utrolig fornøyd med denne fargekombinasjonen!


































De tre (til nå) ferdigtilte vestene på rekke og rad.

















Alle vestene har fått knapper i "riktige" farger.


































Restefarger uten grenser...
















Vesten jeg holder på med nå blir ensfarget lilla - i perlestrikk. Tror det blir veldig bra! Oppskriften finner dere her.

Da er det vel på tide for meg å begynne dagen. Var på sommerfest med gamlejobben i går, så det ble litt i seineste laget. *Gjesp!* Jammen godt jeg kan telle antall dager til sommerferie på 8 fingre. Håper du får en strålende solskinnsonsdag!

2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å strikke da :-D
    Sommerfest hørtes moro ut, og det var det nok også siden det ble litt sent ;)
    Her er det kun en dag igjen på jobb før ferie, gleder meg!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Fin blogg du har, og så masse fint du strikker og hekler. Takk for hyggelig kommentar på min blogg. God sommer!!!

    SvarSlett