lørdag 23. juni 2012

En kjærlighetserklæring

Ved en tilfeldighet falt jeg over Benedikte Gyes sine nydelige hjertesmykker under en surfekveld på nettet. Jeg forelsket meg akutt, og visste med én gang at jeg måtte ha et sånt armbånd. Nå er riktignok Benediktes smykker i uttgangspunktet tenkt til stolte mødre - eller som hun skriver på hjemmesiden sin:

"Smykke til mor. Håndlavet sølvhjerte stemplet med dit barns navn".

Jeg er ikke mor, men jeg har en helt utrolig flott samboer, og hans navn vil jeg gjerne bære med meg hver eneste dag. Derfor bestilte jeg rett og slett et sølvhjerte med hans navn på, og i går kom det i posten. Jeg pakket opp med litt skjelvende hender; "Ble det fint?" "Er det teit av meg å skulle gå rundt med hans navn rundt armen?" "Virker det som et slags halsbånd - som om jeg tilhører han, liksom?" "Hva kommer han til å synes om det?". Så fort båndet kom rundt håndleddet mitt ble jeg sikker; jeg elsker det! - og heldigvis syntes han det var fint også. Vil dere se?






























Jeg bestilte armbåndet i str. medium. Det stod på hjemmesiden at det ville rekke to ganger rundt håndleddet og en gang rundt halsen. Det rekker tre ganger rundt mitt håndledd, og det fungerer også supergodt som kjede. Jeg er glad for at jeg bestilte det, og det føles godt å gå rundt med en kjærlighetserklæring til verdens aller aller beste! ...også må vi jo se da, om det kan fylles opp med noen fler hjerter etterhvert...

God lørdag og god St.Hansfeiring til deg! Her regner det, men det må vel bli fyr på grillen lell!

1 kommentar:

  1. Hei og takk for at du deltok i min lille utfordring! Så bra respons at jeg vurderer å gjøre noe lignende med en liten premie kanskje.. :) Skjønner godt at du falt for det armbåndet. Jeg har også noen slike personlige smykker som betyr mye for meg. Bruker dem mye.

    SvarSlett