fredag 18. mai 2012

Rosa morgenmad

Som jeg fortalte i sist innlegg, tilbringer vi denne uken i København. Min kjære er på kurs, og jeg nyter dagene sammen med "gamle" venninner. Jeg har nemlig bodd i København i 3,5 år mens jeg studerte til å bli fysioterapeut, så å komme til København er litt som å komme hjem. Det er godt å ikke trenge å være "turist", men bare ta dagene helt med ro og nyte det byen har å by på. 
I går spiste min venninne og et lengre morgenmadsmåltid, og siden jeg er litt barnslig glad for rosa, måtte jeg knipse et lite bilde av min servering.
Rosa kaffekrus fra Royal Copenhagen, rosa frokostfjøl fra Plint og min
fantastiske rosa minipc.
Rosa barnslig lykke...

I går kveld var vi ute og spiste et bedre treretters måltid og feiret min venninnes samboers fødselsdag. Slenger med et lite bilde av min kjære og meg på vei gjennom Kongens Have i strålende kveldssol.
Nå skal jeg slenge på meg fillene og komme meg ned i sentrum. 
Jeg elsker å tråle alle de små sidegatene og drømme om alt jeg helst skulle kjøpt med meg hjem... Litt shopping er det nok rom for på bankkontoen (og plass til i kofferten)... *SMIL*

1 kommentar:

  1. Hei!
    Køben er jo helt herlig :) Og rosa er jo heller ikke feil ;)

    Ha en fin kveld og takk for titten!

    Klem Anette

    SvarSlett