onsdag 2. mai 2012

April i bilder

- Vips - så var april også over, og vi er allerede to dager inne i mai. To utrolig solfylte og varme dager. Mai innfrir forventningene så langt!
"Tradisjonen tro" kommer en bitteliten oppsummering av en flott april måned.





















- Mitt hjemmeheklede fargerike pc-etui
- Verdens beste og meg på forlenget påskeferie i Roma <3
- Holmegaardglass (vunnet i give away) med deilige sjokoladeegg
- Matmuffins. Mmmmmm!
- Espressokopper i Ape/Vespadesign fra Roma

2 kommentarer:

  1. Takk for gode tips som du kommer med! Min mac burde virkelig fått seg nytt etui, så skal se om jeg klarer å kopiere deg :) Utrolig skjønt det pc-etuiet. I morgen tror jeg matmuffinsene også må prøves! Ha en fin helg! :)

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Ser ut som du har hatt en strålende april :)
    Oppdaget bloggen din i dag, og liker den kjempe godt. Legger meg til som følger hos deg, og gleder meg til å følge deg videre :)

    Ha en fantastisk fredag videre :)

    Hilsen
    Eline

    SvarSlett