tirsdag 3. april 2012

Påskepremie

For et par uker siden vant jeg Holmegaard-give awayen hos Pink lady and the polkadots, og i går ble første delen av premien levert på døra (skålene mangler fortsatt - de var forsinket i produksjonen). Nå pryder de stuebordet - litt ekstra påskepyntet.
Holmegaaard Future glass i fargene spring green og pink













Close-up, med veeeldig fristende sjokoladeegg...






















Holmegaard Future karaffel. Utrolig stilig fasong!






















Alt godt samlet på ett brett - og en liiiten anelse påske-
stemning i stua.














Nå gjenstår det kun en kort arbeidsdag før jeg også tar påskeferie. Det skal bli deilig med noen helt avslappende dager med familiekos (og forhåpentligvis godt vær).
God påske til alle der ute!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer, det var kjempeflott!!! Har faktisk nettopp vunnet en Holmegaard giveaway selv, en stor vase faktisk! De er jo så flotte :)
    Kos deg med gevinsten :)

    OG ha en strålende påske :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kjempe koselig hilsen og jeg ønsker deg lykke til på min Give Away og det ser jo ut som du har vinnerlykke ;o)

    Fortsatt god påske :)

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Helig du var som vant! Håper du har vinnerlykke hos meg også :)
    Kjekt at du ville være med på gavedrysset mitt!
    Ønsker deg ei riktig god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett