søndag 15. april 2012

I did it! ...again!

Utrolig morsomt å gå inn på bloggen nå i kveld og se at jeg har vunnet give awayen hos Høytrykk!





















Jeg har vunnet et valgfritt sjal fra BadaBoom, en nettbutikk jeg slett ikke kjente til før jeg meldte meg på denne give awayen. De selger produkter lagd av bambus - veldig spennende! Jeg har nå brukt litt tid på å plukke ut et sjal, og endte etter mye om og men på fargen Brunleg lilla.
Brunleg lilla. Fint?






















Ah! For en deilig avslutning på en flott helg og laaaang påskeferie!

På stuebordet står forresten premien fra give awayen jeg vant hos Pink lady and the polkadots for en stund siden. Holmegaard-karaffelen tjener akkurat nå som blomstervase for hvite nelliker.


































































Resten av søndagskvelden skal nytes med en god film (og kanskje en øøøørliten sjokoladebit?). Lenge leve hverdagskosen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar