onsdag 18. april 2012

Her bor...

...min smekre lille pc

















Fjorårets julegave til flere av mine venninner var et hjemmeheklet pc/mac-etui. Før jeg kunne begi meg ut på gave-prosjektet måtte jeg lage en produktprøve - og hva er vel bedre enn å lage en produktprøve til seg selv? Jeg brukte garnrester fra dette teppeprosjektet, og selv om noen kanskje synes det kanskje er litt mye farger, ble jeg veldig fornøyd med resultatet. Pc-etuiet livner opp i veska mi, og det beskytter pcen (akkurat dét var jo liksom poenget da...). Jeg heklet et lite "topplokk" og fant tre passende knapper i knappesamlingen min,.




































Enkelt og greit! Og det enkle er jo ofte det beste... :-)

3 kommentarer:

  1. Det ble veldig fint, blir jo glad av å se slike friske farger:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Den ver kjempesøt!! Men nå du bare har 2 striper av hver farge, hvordan får du gjemt unna de løse trådene...? spørsmål fra en uerfaren hekkler :)

    Ha en strålende dag :)

    SvarSlett
  3. Ps: Hvordan har du hekklet den? Og med hva slags garn?

    SvarSlett