lørdag 14. april 2012

Alive and in love!

Det har vært stille her på bloggen en stund nå. Påskeferien min ble nemlig forlenget med tre dager, og de dagene ble tilbragt i fantastiske Roma. Jeg fikk nemlig en "All inclusive" ferie til valgfri storby i bursdagsgave av den flotte samboeren min. Det tok meg ikke mange sekundene å velge Roma, og vi har hatt tre utrolig fine dager i denne vakre byen. Vi har tatt over 400 bilder, og da er det vel på sin plass med et bittelite bildespam... Det er ingen overdrivelse å si at jeg er helt forelsket i denne byen!
Verdens beste og meg foran Fontana del Tritone

Utrolig sjarmerende Vespabutikk (skal fortelle
mer om den senere!)

Pasta for enhver smak. Mmm!

Likører i alle regnbuens farger. Jeg skulle gjerne
kjøpt med en av hver !
 (og brukt som pynt selvfølgelig - fnis!)

Fontana di Trevi by night

Velg og vrak i spennende farger

Mektige og imponerende Colosseum.

Ett av mange imponerende tak...

Bergtatt i St. Peterskirken.




























































































Vaticanmuseet

Vi avsluttet Romaeventyret  med fotballkamp på
Stadio Olympico. Roma slo Udinese 3-1, og
stemningen var høy :-)


















4 kommentarer:

  1. Deilig med tur, herlige bilder:)
    Gleder meg til å se mer fra Vespa-butikken. Jeg elsker disse syklene:)

    Ha en fin lørdag og ei god helg,
    klem Hanne

    SvarSlett
  2. Å det hørtes herlig ut! Har aldri vært i Roma, men det er absolutt et sted jeg ønsker å besøke!
    Takk for at du er med i gavedrysset mitt.
    Ønsker deg ei riktig god helg. Her har sola tittet fram akkurat nå. Så deilig!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Hei på deg! Du er den heldige vinner av et sjal fra Badaboom! :)
    Send meg en e-post med hvilken farge du vil ha og adressen din, så skal jeg videreformidle det.

    Fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  4. Hei på deg :-)
    Det var hyggelig å se at du ikke hadde rydda meg bort fra blogglista di da! Jeg sliter visst litt med å følge opp disse planene om et comeback, men tiden vil vise...
    Morsomt å oppdatere seg litt her inne da! Mye fine strikkeplagg blant annet. Ser jo at det er mye fint jeg kunne ha laget hvis jeg hadde lært meg å strikke... Men jeg trenger kanskje mer enn strikkeferdigheter, for eksempel tålmodighet. Jeg har fortsatt et uferdig hekleteppe liggende som skulle bli til Isak, men som nå kaaaanskje rekker å bli ferdig til Amund. Jeg er håpløs ;)

    Du har flytta siden sist tror jeg? Holdt ikke du til i Oslo?

    Herlige Roma altså! Der var vi også på kjærlighetstur for noen år siden, i april. SUKK :)

    SvarSlett