søndag 11. mars 2012

Willow tree (igjen...)

Som jeg har nevnt såvidt en gang før, er jeg veldig svak for Willow Tree - kolleksjonen, og etter den gang har det kommet hele to Willow Tree figurer i vårt hjem - og vi har ikke engang kjøpt de selv! Den ene har kjæresten fått av en (litt for??) takknemlig pasient...











..og denne fikk jeg av ett av barna jeg har vært fast fysioterapeut for det siste året. Gjett om jeg ble glad! (og rørt...). De to figurene står sammen på hedersplassen i stua, og jeg blir glad hver gang jeg ser på de (materialistisk som jeg er...)

















Disse flotte hvite rosene har prydet stuebordet vårt siden fredag. Hvite roser er de peneste blomstene jeg vet. Stilrent og nydelig.





















Håper dere alle har hatt en strålende helg! Her skal vi rigge oss til i sofaen med noe varmt å drikke og de siste muffinsene med rosa glasur fra i går - så er vi snart ferdig oppladet til å møte en ny uke.

3 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig med deg, de er nydelige =)

    SvarSlett
  2. Søte figurer du samler på:) Kjempe koselig du ville være med på min give away! Strålende mandag til deg

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hilsen inne hos meg! Kjempekjekt at du ville være med på mitt gavedryss! Jeg ser at du er ei kreativ og produktiv dame. Herlig. Vi blogges. :)

    SvarSlett