fredag 16. mars 2012

Vårstemning!

Her på Gjøvik er det virkelig vår nå. Snøen er nesten helt borte, og denne uken har vi hatt over 10 grader midt på dagen (og selvfølgelig strålende sol!). Jeg har vært på Plantasjen og handlet inn litt vårstemning til stua; fin-fine og påskegule narsisser. Jeg har plantet de over i lattekoppene mine fra Green Gate - og vips så ble det ordentlig lys og deilig vårstemning inne også!




















Påskegul og nydelig














Green Gates paisley-mønster. Deilig og sommerlig :-)














Hipp hipp hurra for sola, våren og endelig helg! (også er det trekning på hele 5 av give awayene jeg deltar på i helga. Krysser fingre og tær!

5 kommentarer:

  1. Søte de var :)
    Lykke til i alle give-aways ♥
    Håper helgen blir bra :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Herlig vårstemning, og skjønne sett du har strikket under her. :)

    Takk for at du ville være med i Løv lotteriet mitt. Da ligger lodd nr. 158 og 159 i potten til deg.

    God mandag fra Huldra :)

    SvarSlett
  3. for en herlig blogg du har :)
    kjenner eg ble veldig misunnelig på den fjonge genseren du har strikket hee hee
    og så gøy at du også samler på willow tree da !

    SvarSlett
  4. Hei!

    Titt innom bloggen min for en liten overraskelse til deg! ;)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  5. Ramlet innom bloggen din da jeg så at du var vinneren på Pink Lady sin giveaway. Gratulerer så mye! :) Jeg har nå tittet gjennom bloggen din, og jeg liker den veldig godt! Jeg ser nok innom igjen veldig snart :)
    PS: Elsker genseren din!

    SvarSlett