torsdag 22. mars 2012

Rosa, smått og søtt...

Til våren kommer det ei lita jente til verden, og som seg hør og bør må hun få en kjole i barselsgave. Jeg har (igjen) hentet mønster hos Garnstudio, og kjolen er strikket i Drops sin herlige Alpaca.








Nedre del av skjørtet er strikket i hullmønster. Dette er noe jeg aldri har turt å begi meg ut på selv, og jeg er ganske fornøyd med at jeg fikk det til såpass bra.




































Jeg ELSKER rundmønster! (også er jeg veldig glad i overdeler der både armer og bol strikkes inn på samme pinne...)








Noe annet jeg elsker er at det er torsdag kveld og at helgen nærmer seg med stormskritt. Gleder meg til å nyte morgentreningsøkter, lang frokost (på verandaen??), sol, kaffe, sjokolade og strikketøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar