lørdag 10. mars 2012

Mmmmmm....muffins!

...eller cupcakes da, som det så fancy heter nå tildags... Jeg har hatt besøk av ei venninne og hennes nydelige 3 år gamle datter - og fikk lyst til å diske opp med noe godt. Oppskriften er superenkel; pose fra Møllerens (flau!).


















De smaker veldig godt, og det er jo ekstra stas med rosa glasur og hjertepynt da... :-)
Jeg fikk kakepyntutstyr i ekte retrostil til jul, og idag fikk jeg endelig prøvd det. Lett å bruke og lett å rengjøre - perfekt! Det følger til og med en liten bok om How to decorate a cake, med en lekker 50-talls husmor på forsiden.

















Observante lesere legger kanskje merke til at jeg har raidet nettet etter give aways de siste dagene. Herre min hatt så mye flott som gis bort på nydelig blogger der ute. Anbefaler alle å ta seg en kopp kaffe og surfe rundt i bloggverden :-)

2 kommentarer:

  1. Hei Kaja :)
    Kom over bloggen din her, og tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor :) Mange fine innlegg til stor inspirasjon, du er kreativ og flink ღ Har sittet å tittet nedover og bakover bloggen din nå her i kveld... Ønsker deg en fin, fin kveld videre. Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Gubba så stilig kakepyntesett!

    Koselig at du er med i min give away♥ Lykke til!

    SvarSlett