mandag 5. mars 2012

Fiks ferdig!

Etter halvannen time med trådfesting ble genseren ferdig sent i går kveld. Jeg turte bare såvidt å prøve den, og ble utrolig fornøyd da den satt som et skudd! Jeg klarte å la være å falle for fristelsen å sove med den i natt, men den var et selvsagt valg på jobb i dag... Jeg fikk mange kommentarer for den, og kunne ikke annet enn å bli litt stolt :-)





















På vei hjem fra jobb gikk jeg forbi garnbutikken min, og klarte ikke annet enn å kjøpe inn garn til en ny genser, også denne i Drops Alpaca. Jeg valgte litt andre farger enn de på bildet, og gleder meg til å komme i gang med et nytt prosjekt! Strikkegleden lenge leve!!

1 kommentar:

  1. Så nydelig den var, skjønner godt at du er stolt og at du fikk masse hyggelige kommentarer på jobb :)

    La meg til som følger og håper du får tilbake overskudd så det blir masse spennende å følge med på her :)

    SvarSlett