torsdag 8. mars 2012

En boks her og en eske der...

Som jeg har nevnt et par ganger tidligere, er jeg medlem i Creative Club, og med jevne mellomrom dumper det kreative pakker ned i postkassen min. Hele to ganger (med ganske langt mellomrom) har jeg fått pakker med flatpakkede små og større esker og lokk - og masse tilbehør til å dekorere disse. Jeg har brukt dekorasjonsmateriellet til scrapping og kortlaging, mens eskene har fått ligge flatpakkede nederst i utstyrskassen min. Helt til forgje uke. Da hadde jeg nemlig en ordentlig opprydning i utstyrskassen, og der dukket de flatpakkede små eskene opp. Jeg brukte en hel kveld på å sette sammen alle 11 og jeg synes egentlig det ble en fin liten samling som står der oppe på hylla.








"Problemet" er bare at jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke de til...og jeg gidder ikke dekorere de før jeg vet hva jeg skal gjøre med de. Under en opprydning i en kjøkkenskuff fant jeg kjærestens reserveknapper til div. skjorter og jakker - og det var faktisk HANS brilliante ide å bruke en av boksene til hans knappelager. Som sagt som gjort. Etter 10 minutter med dekorering var knappeeksen klar.






















Nå står den igjen på hyllen sammen med de andre eskene - den eneste pyntede i et upyntet selskap. Hva skal jeg så bruke de resterende til?

2 kommentarer:

  1. Så søte esker du hadde pyntet.
    Kjempekoselig at du vil være med på min give away, lykke til.
    Klem Anne Lise

    SvarSlett
  2. De ble jo kjempefine :))
    Så koselig du la deg til følger,velkommen skal du være :))og at du ble med på trekningen :))
    Kjekt å bli kjent med nye blogger :))
    Legger meg til følger !

    Klem Bente

    SvarSlett