tirsdag 21. februar 2012

Energi på ville veier

Jeg har fått ny jobb, og har jobbet i denne i 5 uker. Jobben består av sinnssykt mye nytt - både rutiner, papirarbeid, kollegaer og måten å forholde seg til mennesker på - og er dermed en voldsom energityv. Den første uken gjorde jeg ikke annet enn å sove fra jeg kom hjem fra jobb om ettermiddagen til jeg stod opp neste morgen. De siste par ukene har jeg klart å spe på med noen treningsøkter og bittelitt husarbeid, men jeg føler meg fortsatt totalt pumpa. Kreativitet har ikke nesten ikke engang hvert et tema. Jeg har strikket bittelitt på genseren jeg skrev om her, men det er knapt nok synlig. Hjelp - jeg vil ha energien min tilbake!!
For å opprettholde et visst kreativt fokus her på bloggen har jeg funnet frem noen "arkivbilder" av barselskort jeg lagde i sommer. Jeg fikk oppskrift på en ny type kort - og vips ble det satt i gang en liten masseproduksjon (selv om hvert kort er personlig).
Barselskort til en liten prins
"Prinsekortet" inni
Dåpskort til en liten nise - med bilde av dåpskirken
Dåpskortet inni - med et passende dikt
Barselskort til en liten prinsesse
"Prinsessekortet" inni


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar