søndag 15. januar 2012

Prosjekt på gang

Jeg er ikke fremmed for å starte på nye prosjekter. Tidligere har jeg fortalt om listen jeg jobbet ut i fra i en periode. Som en rask oppdatering på denne kan jeg fortelle at de fleste av listeprosjektene er ferdige :-). Bilder kommer senere... Den siste tiden har mine kreative prosjekter stort sett bestått av babytøy, da fryktelig mange i min omgangskrets har fått barn det siste året. Det fine med babytøy er jo at det er fort gjort. Absolutt ikke meg i mot!
Nå om dagen holder jeg på med et prosjekt til meg selv; en fantastisk nydelig genser i Alpaca fra Drops.
Når den blir ferdig skal den (forhåpentligvis) se slik ut:


















Jeg er ferdig med bolen, er ikke mønsteret nydelig?
























I dag har jeg såvidt begynt på den ene armen. Det tar litt ekstra tid å strikke på pinne 2,5, men så blir det jammen meg fint også!

Det fine med en søndag som i dag, helt uten planer, er at man bare kan krype opp i sofaen inntil kjæresten - og strikke, lese og drikke kaffe. I dag drikker jeg fra mitt nyeste tilskudd til Mummi-samlingen; Hattifnatt-koppen. Jeg ler meg i hjel av dette herlige motivet. Hvordan i all verden klarer Hattifnattene å drikke fra tekoppen de har i fanget - med de korte armene og ingen munn?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar