lørdag 1. mai 2010

Rosa gave i posten

Det skjer ikke så mye på den kreative fronten om dagen for min del. Jeg har brukt en del tid på bordkort og bildehefter til konfirmasjonen til lillebror (som er om en uke idag), men resultatet må dere vente med å se til etter konfirmasjonen. Noen overraskelser skal tross alt gjestene få...
Ellers bruker jeg fortsatt utrolig mye energi på jobben, og er ofte helt utslitt når jeg kommer hjem. Den siste uken har vært preget av feber og hoste, så så fort jeg har kommet meg inn døra har jeg siktet meg rett mot sofaen - og blitt der en time eller to - eller tre...
Jeg har vært så heldig å vinne en rosa pung hos Maganda, og i går dumpet det en liten søt pakke ned i postkassen














Er ikke konvulutten bare fantastisk? Skikkelig god idé som jeg skal ta med meg videre!
Inni lå denne utrolig søte lille pungen, sammen med en hyggelig liten hilsen fra Gunn.


Lappen den hadde på forteller at pungen tidligere har levd et liv som gardin og putevar. Morro! :-) Den er faktisk allerede tatt i bruk; den var med meg på fest på jobbkollegaene mine igår - og fikk noen hyggelige kommentarer fra oppmerksomme jenter :-)
Nå skal jeg trekke pleddet enda tettere rundt meg, prøve og ignorere feberen, og forsøke å ta igjen noe av det tapte hos alle dere jeg er fast leser hos - det er en stund siden jeg har vært inne og kikket nå!
Fortsatt god helg! :-)

3 kommentarer:

  1. Så utrolig søt! Din heldiggris! Elsker rosa, altså.

    SvarSlett
  2. Takk takk Maja! Jeg får liksom ikke nok av små rosa detaljer :-)

    SvarSlett
  3. Hej KK (Krea-Kaja)

    Fin blog du har fået stablet på benene!!
    Jeg er vild med den fine konvelut ;)

    Glæder mig til snart at se dig igen igen -og alle dine nye påfund...jeg lover at tage billeder med af mine!

    Skal vi ikke bestræbe os på at bestige den kære Galdhøpiggen!??!!!

    Kram Christina

    SvarSlett