tirsdag 18. mai 2010

Herlige mai!

Hallo! Her kommer en liten oppdatering fra en flott maidag; lillebrors konfirmasjon.
Her ser dere bordkortresultatet - og en liten smak på bordpynten. Vi holdt det blått, lavt og enkelt - og jeg er fornøyd med resultatet :-)


















Hovedpersonens bord














Her har bror pakket opp albummet sitt. Han var meget fornøyd, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett han bla i det. Det var veldig populært å kikke i blant gjestene også...


















Norges kjekkeste konfirmant! :-)














99% av al kreativt er lag på hyllen om dagen, jeg fikk rett og slett en liten "knekk" da jeg var ferdig med konfirmasjonsalbum, bordkort og konfirmasjonskort.

Innimellom (på ekstremt gode kvelder) har jeg heklet litt på prosjekt nummer 4 på Listen, men det har blitt med noen få ruter. Nå som det er sol og sommertendeser i luften tror jeg nesten jeg må finne meg et bomullsprosjekt i lyse og fristende farger. Kanskje blir det et Amagurumi-prosjekt?
Ha en god (og kort) uke alle sammen! :-)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Jeg kjenner igjen den "knekken du beskriver", jeg bruker også å bli helt tom når jeg blir ferdig med et stort prosjekt. Man trenger litt pauser innimellom :-)
    Nå har jeg helt sinnsykt mye å gjøre for tiden, men da er motivasjonen den nye sofaen jeg tjener penger for å kjøpe, og alle timene jeg skal ligge på den :D
    En pause fra kjas ble det jo også i skogen i går, som du så :)

    Jeg liker begge ytterlighetene av 17.mai jeg, men vi tenkte at vi har maaaange år foran oss der vi må følge strømmen, så vi benyttet sjansen til et alternativ men Isak enda er liten :)

    Håper du hadde en fin dag! Vi blogges :)

    SvarSlett