fredag 21. mai 2010

Grønt + rosa + hvitt = sommeridyll

Endelig er det fredag og langhelg - og endelig skal jeg få nyte sola! Det har vært tungt å være innestengt på jobb fra 8-16 denne uken og kikke ut på blå himmel, grønt gress, grønne trær og blikkstille vann... Det passer meg utrolig bra at det er meldt fint vær hvertfall to av de tre fridagene jeg går i møte nå. Jeg har ikke en eneste plan for helgen, jeg skal bare slappe av, nyte og gjøre akkurat det jeg selv vil. Fantasisk!!
Siden jeg for tiden bor i en leid sokkelleilighet har jeg ikke noen egen hageplass, men foran inngangspartiet mitt har jeg en liten platting og plenflekk. På plenen kan jeg nye sola stort sett hele dagen, men plattingen har ikke noe særlig med sol før klokka bikker seks. Da er det til gjengjeld utrolig idyllilsk og deilig å sitte der ute. I dag har jeg vært på shopping for å gjøre det litt triveligere; tre hvite sitteputer med blomstermønster og matchende duk og lys fra Princess, og fire små ildtopp i kurv.
Min lille, men koselige krok:
Fin-fine og  myke puter


















Søt duk, lys, ildtopp og det nyeste nummeret av Interiørmagasinet. Dette blir en bra helg!














Nå må jeg bare komme meg ut igjen og nyte kveldssola, Interiørmagasinet og et glass iskald deilig hvitvin. Hørte jeg noen si idyll?

1 kommentar:

  1. Så koselig det ble :)
    Deilig å kunne sette seg ned med et glass god drikke og et ferskt blad ja ;)

    SvarSlett