mandag 24. mai 2010

En rosa elefant såklart!

Jeg har jo nevnt noen ganger at jeg ville prøve å hekle en amigurumi, og nå har jeg endelig gjort det! Det ligger massevis av fine oppskrifter ute på nettet. Stjernfall har lagt ut en del oppskrifter til fri bruk, og jeg falt pladask for elefantene. Selve heklingen var overhodet ikke vanskelig, men jeg ser det er rom for forbedring både når det gjelder fyllingen og monteringen (og snablen - alt for kort snabel!) - jeg må nok prøve meg på en til...
Her er han/hun hvertfall; min første amigurumielefant














4 kommentarer:

  1. Jättefin! Vad kul att du gillade mönstret :D Och tur att du förstod instruktionerna trots att dom är på svenska :)

    Hoppas du kommer virka många amigurumis i framtiden, hihi!

    SvarSlett
  2. Hei SøTe
    å guri malla..
    Så vanvittig skjønn
    ...Fink du er

    Tuuuuusen takk for super søte ord inne hos meg, ble kjempe glad:)

    SvarSlett
  3. Hejsa ;o)
    Jeg kom til at lægge en hilsen i dit indlæg hvor din elefant ikke er syet sammen endnu;o)
    Julie

    SvarSlett