fredag 16. april 2010

VINNERE av give away!

Phu! Dette har vært litt av en uke! Enorm arbeidsmengde på jobb har gjort at jeg har vært helt skutt etter jobb, trening og middag. Faktisk har jeg vært så sliten at jeg ikke har orket å strikke/hekle mens jeg har sett på tv - bare ligge rett ut under pleddet. Nesten sensasjonelt...
Men nå er det endelig helg - og jeg har trukket vinnerne av give awayen. Desverre har den moderne teknologi sviket meg i dag, og jeg får ikke lastet opp bilder, men trekningen er gjort etter retningslinjene, og resultatet ble slik:
- Nummer 1: Westmose - du får velge to pannebånd fritt fra bildet, som du kan se her
- Nummer 2: Frk. Højris - du får velge to når Westmose har valgt sine to
- Nummer 3: Kirsebær - du får velge to når de to andre har valgt

Gratulerer!


Send meg en mail på moen.kaja(a)gmail.com med adresse og ønske, så dumper det ned et par pannebånd i postkassen deres innefor rimelig tid!
Nå skal jeg nyte fredagskvelden med sjokolade og et glass deilig rødvin, så håper jeg den kreative energien kommer tilbake i løpet av helgen,
God helg til dere alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Jubiiii.... sikke en dejlig måde at få weekend på - ved at vinde herinde hos dig :) tak - sender dig en mail med det samme :)

    SvarSlett
  2. 1000 mange tak Kaja - jeg har netop sendt dig en mail :-)

    SvarSlett
  3. Kan du ha flere give-aways, Kaja? :-D Kjempefine pannebånd. Du er så flink!

    SvarSlett