mandag 12. april 2010

Endelig ferdig konfirmasjonsgave!

Phu! Det har tatt både tid og krefter, men nå er jeg endelig ferdig med konfirmasjonsalbummet til lillebror! La siste hånd på verket for noen timer siden, og akkurat nå er jeg så grundig lei av scrapping, ark, pynt, lim, bånd, bilder og rotete kjøkkenbord at jeg har pakket bort hele sulamitten. Jeg mangler fortsatt å lage konfirmasjonskort og legge siste hånd på bordkortverket, men det må bli litt senere. Nå nyter jeg et kjøkkenbord med plass til skrivearbeid, måltider, duk og levende lys.
For nysgjerrige sjeler følger her noen utdrag fra konfirmasjonsgaven (dere må unnskylde alt rotet på bildene, men sånn blir det altså bare når jeg blir ivrig...)



Nå skal jeg nyte litt tid på sofaen med den gode boka mi og en kopp bringebærte.
Ha en god uke, alle sammen! - Og husk give awayen! :-)

2 kommentarer:

  1. Den ser kjempefin ut kaja! beste gaven man kan få ! :)

    SvarSlett
  2. Inger Stensgaard Sørensen14. april 2010 kl. 12:03

    Hei Kaja.

    Jeg kom til at læse din blogg og finder den veldig fin og hyggelig at læse. Jeg er dansk student fra Københavns Universitet, som skriver masteropgave om norsk bloggingkultur. Jeg vil i den forbindelse gerne interviewe dig om din blogg og dine tanker om blogging i det hele taget. Det vil være mig til stor hjælp, hvis du kunne finde tid til det? Skriv gerne til min mail (ingerstensgaard@gmail.com), så kan jeg fortælle lidt mere om mit projekt, og vi kan eventuelt finde et tidspunkt at mødes online eller offline :-) Jeg kunne ikke finde kontaktoplysninger på din blogg - derfor får du min besked i dette kommentarfelt.

    Skriv endelig hvis du har spørgsmål af den ene eller anden slags. Jeg ser frem til at høre fra dig.

    Mange venlige hilsner fra

    Inger Stensgaard Sørensen

    Student ved Institut for Antropologi, Københavns Universitet.

    SvarSlett