mandag 15. mars 2010

Scrap til du stuper...

...det er mottoet mitt om dagen. Som jeg har fortalt en gang før, skal minstebror konfirmeres i mai, og jeg skal lage fotoalbum til han i konfirmasjonsgave - akkurat som jeg gjorde til storebroren hans. I tillegg blir mamma 50 på søndag, og hun skal også ha et lite album. Da pappa ble 50 i fjor, fikk han et minialbum med bilder fra barndom, ungdomstid og pappalivet - og det må selvfølgelig mamma få også. Nå som jeg endelig har fått mitt eget lille krypinn og kan rote så mye jeg vil, har jeg kommet i gang med scrappingen. Kjøkkenbordet er forvandlet til scrappebord, bare se:














Jeg storkoser meg ved scrappebordet, og akkurat nå kunne jeg godt tenkt meg å sitte der hele dagen...men det ville neppe falt i god jord hos hverken arbeidsgiver eller bankkonto... Sist uke lagde jeg både lagd kort album til mamma, og i helga fikk jeg begynt på albummet til bror.
Mammas bursdagskort:


















Smakebiter på mammas album:


























Forsiden på albummet til bror














Flere smakebiter på konfirmasjonsgaven kommer...
En riktig god uke ønskes dere alle! :)

3 kommentarer:

  1. Så flink du er, Kaja. Skulle ønske vi hadde bodd nærmere hverandre, slik at du kunne inspirert meg med scrappingen din;-)
    Kjempefint kort-album du har laget til tante. Tror jeg må begynne å planlegge på et slik til mamma blir 60 til neste år;-)
    Kos deg med bordkortlaging!!
    Klem, Lisbeth

    SvarSlett
  2. Så mye fint du lager! Vidunderlig søt header også. Tusen takk for at du vil være med å inspirere og bli inspirert. Jeg linker til deg og du er med i trekningen av hobby-presangen!

    Vi sees! :)

    Erika

    SvarSlett
  3. Også du, tusen takk for mormorrutebilder!!! De legger jeg ut etterhvert. Kjempe vakkert! Du er jammen tålmodig.

    SvarSlett