søndag 28. mars 2010

Min aller første give away!

Jeg har etterhvert deltatt i fryktelig mange give aways her i bloggland, og de siste ukene har jeg grublet fælt på hva nettopp jeg kan lodde ut. Det går jo for det meste i hekling i min verden om dagen, og de siste dagene har jeg heklet en god del pannebånd av diverse restegarn jeg har funnet i min egen garnhaug og i mammas spennende garnkiste. Riktignok er jeg glad i å bruke pannebånd, men jeg har ikke bruk for alle sammen, derfor kan to av de falle i nettopp dine hender.
Hvis du blir litt skuffet over en pannebåndgive away nå som våren nærmer seg med stormskritt, kan jeg fortelle at de kan brukes hele året. Jeg bruker pannebånd på fjellet/på tur, på festival, på trening og på dager jeg ikke helt gidder å ordne håret.

















Den 14. april trekker jeg tre vinnere, som hver får velge seg to pannebånd. Vinneren får velge først, så får andremann velge, og til sist får nummer tre velge de to båndene hun vil ha.

Reglene er vel kjent for mange, men for ordens skyld kommer de her:
- Kommentar på inlegget gir 1 lodd.
- Kommentar + at du melder deg som fast leser av bloggen gir 2 lodd. (Hvis du allerede er fast leser teller selvfølgelig dette!)
- Kommentar + fast leser + link til give awayen på din egen blogg gir 3 lodd. (Du er selvfølgelig mer enn velkommen til å bruke bildet.)

Det er fint om du opplyser hvor mange lodd du skal ha når du kommenterer på innlegget!
Da gjenstår det bare å ønske dere lykke til :-)

10 kommentarer:

  1. Ååå det er alltid så spennande med trekninger, eg vil vere med . Følger og vil derfor ha to lodd. God påske til deg:))

    SvarSlett
  2. Heia Kaja-mor;-)
    Jeg vil selvfølgelig være med på trekkingen:-) Er selvfølgelig fast leser av bloggen din, er inne og ser for hvert nye innlegg du legger inn:-) Derfor må jeg vel få 2 lodd...
    God påske til deg, så sees vi om ikke så alt for lenge!!
    Klem, Lisbeth

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Åh, jeg blir faktisk glad når jeg ser at det faktisk er flere enn meg som sitter foran skjermen nå i ferien! Hvis ikke jeg kan sitte foran peisen på en fjellhytte med vin og sjokolade, så passer det meg best at ikke andre kan heller :P

    God påske tilbake til deg!

    SvarSlett
  4. Hej Kaja - Jeg er da klart med på denne fine Give Away....jeg bruger ofte et pandebånd på mine "bad hair days" :-) 3 lodder hertil.

    Kh. Mette

    SvarSlett
  5. Heei :)

    Så utrolig kule pannebånd.
    Vi vil gjerne være med i din give aways konkurranse.
    Ble fast leser etter vi fant deg på bloggkartet;)
    Linker til innlegget ditt, så må vel bli tre lodd.

    SvarSlett
  6. Hej Kaja

    Så hyggeligt du kiggede forbi min blog og er med i min give away.. Jeg skal da også være med her hos dig.. har problemer med at kunne oploade billeder så 2 lodder til mig ;)

    Vældig fine hæklet pandebånd.. duer ikke selv til det!

    Kh Maria

    SvarSlett
  7. Ih det vil jeg rigtig gerne vinde. 3 lodder herfra!!

    SvarSlett
  8. Vil da helt sikkert også gerne være med... Bruger næsten dagligt pandebånd, for at holde styr på håret/under cykelhjelmen, til fodboldtræning m.m. og dem du har lavet er da bare alt for fede :) Deltager med 3 lodder og håber at vinde :)
    Kh. Frk. Høiriis
    ps. kig forbi min blog, der er en give away på vej :)

    SvarSlett
  9. Jeg blir veldig gjerne med, og tar 2 lodd. :o)

    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  10. Dobry Wieczór

    wara@poczta.forward.pl

    pozdrawiam
    ADA

    SvarSlett