onsdag 3. mars 2010

Jeg lever altså! (såvidt...)

Nå har jeg gått hver dag i over en uke og sagt til meg selv at jeg må få skrevet en oppdatering på bloggen. Men tida flyr virkelig fra meg om dagen! Jeg begynte i den nye jobben sist mandag, og det har vært så mye å ordne og huske og lære at jeg ikke har hatt energi til noe annet enn jobb, mat og søvn... Nå begynner jeg å komme i gjenge. Jeg stortrives på jobben - det er jammen meg stas å være fysioterapeut! - og jeg har så smått kommet meg inni leiligheta mi. Det gjenstår en del rydding og organisering her, men så fort alt er på plass skal jeg gi dere en omvisning!
Planen min var å lage en oppdatering på prosjektene på listen, men pcen min nekter å laste opp bilder i dag, så det får bli i morgen i stedet...
Har allikevel lyst til å vise dere hva jeg kjøpte meg på lørdag - og som jeg blir mer og mer glad for for hver dag som går:
Som mange av dere sikkert allerede har sett, er det produkter fra fantasiske Green Gate jeg så smått har begynt å samle på. Nå i første omgang ble det  3 lattekopper og 3 tallerkner i de 3 tilgjengelige fargene i serien Paisley. I tillegg kjøpte jeg en grønn liten mugge og en rød skål. Jeg er strålende fornøyd!! Det neste på ønskelisten blir kaffekopper med skål, fortrinnsvis den prikkete varianten - en rød, en grønn og en blå. Mix and match. Fantastisk! Har du lyst til å bli Green Gate inspirert? Sjekk ut hjemmesiden deres her! (På eget ansvar - ønskelisten blir fort lang!)

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker Greengate. For et par dage siden købte jeg en tinboks, som skal være til sy-sager, når jeg er på tur og til håndarbejde. Du kan se den på min blog...

    Tillykke med dine fine sager :)

    SvarSlett
  2. Åh, så utrolig fint mønster! Elsker det! Har sett noe lignende på en butikk her i Trondheim faktisk, men hadde selvfølgelig ikke råd til det... Hehe. Så kult at du har fått deg jobb OG tjener penger! :-D

    SvarSlett