tirsdag 16. februar 2010

Oppdatering og morsdagskort

Det har vært stille på bloggen min en ukes tid nå. Jeg har vært i Bodø på besøk hos tante, onkel, søskenbarn og søskenbarns barn. Veldig stas! Kusinen og fetteren min har hver sin nydelige lille, og jeg har storkoset meg med både små og store i fire dager til ende. Kan ikke la være å vise frem et bilde av en skikkelig kosestund: bok, pledd, bamser, smokk og tott. Herlig!


















Kusinen min er også en skikkelig kreativ sjel, og hun har vært inspirasjonen til mange av mine prosjekter. På lørdag lagde vi en blogg til henne også; Lisbeths hobbyblogg. Sjekk den ut her. Hennes store beskjeftigelse om dagen er hekling av luer og votter, og dette har jeg også lært meg i løpet av helgen. Jeg har allerede heklet en lue, og vottene er undeveis. Dere skal nok få se de så fort de er ferdige.
Lisbeth er en racer til å lage kort, og vi måtte jo selvfølgelig lage morsdagskort på lørdag. De er litt vintageinspirert, og jeg er veldig fornøyd med resultatet.

























Jeg gleder meg veldig til å flytte inn i ny leilighet og kunne bruke så mye plass jeg vil til å drive med papirhobby (det er ingen tvil om at det fort blir litt rotete når man skal finne ut hvilke av de 800 papirtypene som macher aller best...og hvilken pynt som passer best nettopp til de papirene...)
Nå skal jeg ta meg sammen og gå i gang med prosjektet jeg bare har utsatt og utsatt de siste ukene; prosjekt nummer 1 på listen - vamsevottene. Jeg finner bare ingen lyst til å strikke votter om dagen, men det er like greit å få det gjort, så slipper jeg å tenke mer på de...
Ha en god tirsdagskveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar