torsdag 18. februar 2010

Konfirmasjon

Lillebror har akkurat fylt 15, og skal konfirmeres i mai. Det var ikke en gang et diskusjonstema hvem som skulle stå for innbydelsene, og jeg har fått helt frie hender. Jeg har valgt å gjøre det forholdsvis stilrent og enkelt, uten for mange feminine detaljer (som jeg i utgangspunktet eeelsker...) - og selvfølgelig i blått...













Det har ikke blitt mye papirhobby de siste månedene, så jeg synes det var skikkelig artig å lage kort igjen. Da mellomstebror ble konfirmert for 4 år siden fikk han en scrapbook med bilder fra livet hans så langt, og lillebror begynte allerede den gang å glede seg til det blir hans tur til å få en lignende... Jeg har fremkalt bilder og kjøpt masse papir og stæsj i "guttefarger", og i går ryddet jeg i alle posene i eskene med papirhobbyutstyr. Selvfølgelig dukket det opp mange ting jeg hadde glemt jeg hadde; både papir, pynt, bokstaver og klistremerker. Nå er alt samlet i en stor eske, klart for å flyttes. Jeg meg til å gå i gang med scrapbookprosjektet så fort jeg får installert meg i ny-leiligheta!
Nå venter sofaen, OL(gull?) og siste rest på to votteprosjekter. Ha en fabelaktig kveld der ute! :-)

1 kommentar:

  1. Så fine innbydelser, Kaja:-) Gleder meg til å få en;-) (for det regner jeg med at jeg gjør...;-))Klem

    SvarSlett