tirsdag 2. februar 2010

Allerede et ferdig prosjekt!

I dag fikk jeg bursdagsgave fra tante i posten. Og hva skjulte seg inne i papiret? En fiks ferdig Mariusgenser!! Du kan tro jeg er fornøyd med det; prosjekt 3 på listen er allerede fullført ;-) Genseren er strikket i deilig myk alpaca fra Sandnes og passer som et skudd. Jeg er ekstra glad for at tante har strikket mønstret rundt i stedet for rett. Jeg synes det gjør den litt mer feminin, dessuten ligner den litt på "Islandsgenseren", en av mine favorittgensere. Jeg har hatt Marius på kroppen helt siden jeg åpnet pakken, og har ikke tenkt å ta han av meg med det første. Jeg er fornøyd! Bare se, er den ikke fin?


















Jeg fikk også en nydelig heklet lue fra min kusine; brun og rosa med pynteblomst på. Skal nok vise den frem snart, men den matcher så godt noen andre prosjekter jeg har hatt gang i, så jeg vil blogge det hele samtidig!
For ekstra observante lesere vil dere se at jeg har anskaffet pannelugg idag. Veldig uvant, men jeg er fornøyd med det også. Rikignok er jeg litt spent på hvordan den ser ut etter kveldens treningsøkt...
Det skjer mye om dagen, og i morgen skal jeg på mitt livs første jobbintervju. Kryss fingrene for meg!!

4 kommentarer:

  1. Hej Kaja - Tillykke med fødselsdagen og med den flotte trøje og at du kan strege et projekt på listen :-) Håber det er gået godt med jobinterview i dag? Kh. Mette

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Mette! Jobbintervjuet føltes okey, men det blir spennende å se hva resultatet blir :)

    SvarSlett
  3. Åå! Så fin genser! Veldig, veldig fint med rundt mønster i stedet for "rett". Det har jeg aldri sett før! Det gjorde noe med hele genseren, faktisk. :-)

    SvarSlett
  4. Takk og takk Maja! Jeg er som sagt meget fornøyd. Har brukt den hele helga...og...ooops, jeg har den visst på meg nå også ;-)

    SvarSlett