lørdag 16. januar 2010

Små kupp

I går var jeg en liten snartur på Strøget, og både Søstrene Grene og Tiger fristet med billige og fargerike varer som lett kan brukes kreativt...
Som jeg har sagt før, så dømmer jeg om å en gang lære meg å sy. Derfor syns jeg det var veldig greit at denne boken stod til salgs på Tiger for usle 50 kroner. Nå mangler jeg bare en symaskin og litt stoff, så skal jeg sette igang å øve!



















Disse søte (i dobbelt forstand?) kjøleskapsmagnetene kunne jeg ikke gå fra. Det tar forhåpentligvis ikke så alt for lang tid før jeg har mitt eget kjøleskap, og der skal disse få hedersplassen!!















På Søstrene Grene er jeg alltid på jakt etter ting som kan brukes i kreativ forstand. Det er kriminellt billig der, og dette er virkelig en av Københavns butikker jeg kommer til å savne (muligens en god grunn til å flytte til Stavanger?). Egentlig var jeg først og fremst ute etter silkebånd, men det hadde de ikke denne gangen. Derimot fant jeg fargerike hjerter som kan brukes både til scrapbooking, kort og til pynt på klær ol.



















Er de ikke nydelige?
Nå vil jeg legge meg på sofaen og kreere litt pynt til mine nystrikkede sokketøfler. Stay tuned!
Fortsat god helg til dere alle!

4 kommentarer:

  1. Vil bare informere deg om at du finner Søstrene Grene i Oslo, midt i Karl johan, samt på Sandvika storsenter. Trenger ikke å dra helt til Stavanger ;)
    -Pernille-

    SvarSlett
  2. Se der se der! På tide å komme seg tilbake til Østlandet og bli litt mer informert om hva som skjer der. Takk for tipset!

    SvarSlett
  3. Så fin blogg du har - her er jo både kreative tips, shoppingtips og boktips jo! Super kombo :) Skal følge med her. Nyt tiden du har i København, var der i sommer og svidde av maasse penger hehe. Først går man ned Strøget (MED sidegater) så ender man opp på Magasin Du Nord....resultatet er med andre ord uungåelig hehe

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar, Janicken! Jeg følger med på din blogg også ;-) Komboen følger interessene mine - og jeg regner med at det er flere enn meg som liker shopping, bøker og kreative saker :-)
    Ja, København er en farig by for lommeboka, men etter å ha bodd her i over tre år, så har jeg lært meg å begrense meg (litt...).

    SvarSlett