søndag 24. januar 2010

God, avslappende og hyggelig søndag?

Jeg håper hvertfall dere der ute har en god, avslappende og hyggelig søndag - akkurat sånn søndager skal være. For meg skal en god søndag starte med litt ekstra god frokost og kaffe, som inntas mens jeg leser en bok eller et blad. Så skal jeg ideellt sett ut på tur; nå på vinteren bør det være tur med ski på bena. Vel hjemme fra tur krøller jeg meg sammen i sofaen med enda en kopp kaffe og ser noe mer eller mindre spennende på tv (fortrinnsvis vintersport på denne tiden av året) mens jeg har strikke- eller hekletøy i hendene.
Dette er ikke en sånn søndag! Jeg har bacheloreksamen på tirsdag, så jeg skal bruke søndagen på å lese, lese og lese. Jippy… Dessuten er det én liten uke til jeg flytter til Norge, så jeg skal gjerne få styr på pakkingen også – og vaskingen. Sukk…

Bare for å virkelig bevise hvor lite tid jeg har hatt til hyggelige ting den siste tiden, legger jeg med et bilde av babyluen jeg begynte på på mandag. Har strikket noe sånn som 20 riller på 6 dager. Deprimerende… Fy søren så klar jeg er for å få et LIV igjen!!















Bare for å muntre meg selv opp litt setter jeg inn et bilde av tøffelsokkene jeg strikket meg for noen uker siden. Har sydd på noen perler i ren kjedsomhet. De er ikke akkurat vakre, men i 100% ull varmer de godt på føttene – og det er vel i bunn og grunn derfor vi bruker tøfler…



















Nå…det var dagens negative utbrudd. Om nøyaktig 50 timer er eksamen overstått, og jeg kan (forhåpentligvis) kalle meg fysioterapeut!
Jeg ønsker dere alle en god, avslappende og hyggelig søndag! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar