lørdag 9. januar 2010

En deilig dag...

Dagen i går var en deilig dag. En sånn dag hvor man legger seg til å sove om kvelden, og er skikkelig fornøyd med dagens bragder. Fantastisk!
- Det begynte med at vi fikk printet ut hele bacheloroppgaven. Ni eksemplarer av 67 sider med tekst, bilder, tabeller og diagrammer. Vi har rettet og pirket på den siden før jul, og nå som den endelig er printet er det for sent å snu. Vi er enige om at vi er godt fornøyd med både samarbeidet og resultatet. Etter vi var ferdige med printingen, dro vi ned på en kopisjappe og fikk den innbundet. Dette trodde vi skulle ta såpass lang tid at vi ikke kunne hente resultatet før på mandag, men i løpet av en halvtime var den ferdig, og vi kunne stolte og fornøyde bære med oss ni innbundende eksemplarer av bachelorstoltheten vår hjem. Er den ikke fin??




































- Vel hjemme kikket jeg i postkassen, og jammen lå det ikke en konvulutt der med mitt navn på. Inne i konvulutten lå denne lille pakken:



















Og inne i denne lå skjerfet som jeg vant på Maregses fødselsdags give away. De er så gøy å få pakker i posten!

- Som ikke dette var nok lykke på én dag, så rakk jeg å begynne å strikke meg et par varme ulltøfler i går kveld (er bikkjekaldt i København også... - og jeg elsker det!). Jeg strikker de uten oppskrift, så er spent på hvordan de blir. Uansett utfall blir de nok å finne her inne etterhvert...

- Når klokka runda 22.30 i går krøp jeg inn under dyna og leste ferdig Jo Nesbø's "Flaggermusmannen". Jeg er veldig glad i krimbøker, men hadde fått for meg at jeg ikke likte Jo Nesbø. Men så fikk jeg denne boka (som er den første i hans serie om Harry Hole) i julegave av lillebror, og da måtte jeg jo gi den en sjanse. Jeg har latt meg rive med, og pløyd meg gjennom den på et par dager (skolearbeid og håndarbeid har måtte vike for lesing...), og gleder meg til å starte på bok nummer to.
En perfekt slutt på en deilig dag!

Nå står frokosten og morgenkaffen på bordet, og jeg er klar for å ta fatt på en ny deilig dag!

God helg til dere alle!

1 kommentar:

  1. Hei kaja! Nå er vi jentene samla i Oslo, og du mangler!:) Men oppgava di ser smashing ut! Lykke til:)
    Alle hilser!
    klem

    SvarSlett