søndag 10. januar 2010

En anbefaling

Her på tampen av en av de minst produktive helgene jeg har hatt på lenge (sett bort fra et par litt rare tøfler...) vil jeg komme med en anbefaling - først og fremst til dere som holder på med kort, scrapbooking og andre papirakviteter, og til dere som kunne tenke dere å begynne med det.
Creative Club er en hobbyklubb som leverer pakker i postkassa di en gang i måneden. Velkomstpakken er gratis, og etter dette kan man avbestille de pakkene man ikke har lyst på. Pakkene koster 157 (inkl. porto), og felles for de alle er at hver enkelt pakke dreier rundt et bestemt tema, så både papir, bånd og annet tilbehør matcher perfekt. Lim, limbånd og monteringsputer følger alltid med - i tillegg til en inspirasjonsfolder med masse gode ideer og tips.
I all hovedsak dreier det seg om utstyr til scrapbooking og kortlaging, men innimellom er det andre papirrelatertre aktiviteter også. For et par måneder siden bestod pakken av en masse utstyr til å lage kalender for 2010, og denne måneden er det søte papirbokser som står på menyen.
Jeg har vært medlem godt over et år nå, og er veldig fornøyd. Jeg har kun avbestilt en enkelt pakke eller to, fordi jeg ikke syntes jeg hadde bruk for innholdet.

Creative Club er herved anbefalt til alle dere papirglade og kreative mennesker der ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar