tirsdag 29. desember 2009

Scappeskryt

Ok, klarte ikke helt holde meg unna pcen likevel... I går ettemiddag ble jeg sittende å bla i fotoalbum, og fikk lyst til å dele noen av mine scrap-prosjekter med dere. Scrapping er nok min favoritt innenfor det kreative. Elsker å sette sammen bilder, papir, knapper, tråd og tilbehør! Når jeg blir "stor" vil jeg ha et eget scrapperom! :-)
Well, here goes:






































Her er det nå deilige 23 minusgrader, og jeg kan ikke annet enn å kle på meg og ta meg en bitteliten skitur!

1 kommentar:

  1. Hej Kaja!

    Fine scraps, du har lavet dig der! Rigtig god ide...

    Du er så heldig at have vundet i min fødselsdags Give Away - så du må meget gerne lige sende mit dit navn og adresse - så sender jeg tørklædet til dig med det samme!

    Hav en god aften.

    /Marengse

    SvarSlett