lørdag 19. desember 2009

Navnelapper

Jeg har fått spesiallagde navnlapper i posten! Bestilt fra Mina namnband i Sverige. Her besemmer man selv akkurat hvordan man vil de skal se ut, og jeg prøvde sikkert 100 forskjellige kominasjoner før jeg ble fornøyd... Jeg synes det ser SÅ bra ut, både teksten, fargene, symbolet og helheten. Bare se:












































Jeg eeelsker det! Disse må selvfølgelig sys på alle julegavene jeg har strikket. Det skal jo ikke være noen tvil om hvem som har laget de...

5 kommentarer:

  1. Disse var kjempe fine :o)

    Jeg ønsker meg også navnelapper, skal se om jeg får bestillt meg slike også. Det setter mere personlig preg på det man har strikket :o)

    SvarSlett
  2. Og vipps så har jeg også bestillt navnelapper :o)
    Gleder meg til å få de :o)

    SvarSlett