mandag 28. desember 2009

Jul, jul, strålende jul...

Er det én ting jeg har bortprioritert den siste uken, så er det pc-aktiviteter - og det har jeg tenkt å fortsette med en uke til. Jeg har mer enn  nok med å kose meg med familie, venner, lys, bøker, mat, kaker, vin, brus og litt håndarbeid i ny og ne...
Ville bare stikke innom for å vise noen stemningsbilder. Julaften ble helt perfekt! Med masse snø ute og masse kos inne ble det en fantastisk kveld! Jammen vanket det ikke noen gaver også...

I dag har jeg hatt vinterens første skitur. Man kan ikke få det bedre enn man har det når skiløypa ligger rett utenfor døra. Perfekte ski, perfekt føre, perfekte 10 minusgrader og perfekt blå himmel og tung snø på trærne gjorde turen nettopp perfekt... Livet kan nesten ikke bli bedre tror jeg...


Fortsatt god jul til alle dere der ute!

1 kommentar:

  1. oh yes kaja! its sweeeeeeeeeet :)
    <3 eirin

    SvarSlett