tirsdag 15. desember 2009

De fineste jeg vet

Det finnes liten tvil i mitt hjerte om at jeg har de aller beste vennene i hele verden. Det er aldri et dødt øyeblikk sammen med noen i denne gjengen, og jeg gleder meg allid til å tilbringe tid sammen med de. I denne perioden på over tre år hvor jeg har bodd i København, har jeg ofte kjent på et intest savn etter go'ingene mine. Løsningen har dermed blitt å klistre de opp overalt på rommet mitt. Hvor i rommet jeg enn befinner meg, så har jeg de alltid i nærheten. Perfekt!!
 
Mange fantastiske mennesker samlet på én vegg



Hmm...her har det sneket seg inn en og annen jeg ikke kjenner så godt også... Men jeg blir alltid glad av å kikke opp på tavla mi mens jeg sitter foran skrivebordet og svetter...
Bilder sier mer enn 1000 ord :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar