søndag 6. desember 2009

Babyteppe FERDIG

Endelig eroldemorsrute-hekleprosjektet mitt ferdig, og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Riktignok er det noen små skjønnhetsfeil her og der, men det er jo litt av sjarmen med det hjemmelagede..



100 ruter av  deilig alpacaull. Har nesten lyst til å pakke meg inn i det selv...men 1x1 meter er vel kanskje litt i minste laget for meg... Men det har vært et utrolig morsomt prosjekt å holde på med, og så fort jeg finner ut av fargekombinasjoner tror jeg jeg må lage et (litt større et) til meg selv også!

3 kommentarer:

  1. Ih, hvor er det fint! Jeg har aldrig haft tålmodighed til at få syet mine oldemorsfirkanter sammen, så jeg ender bare med en masse som ligger på hylden. Dumt- dumt!

    Dit er bare så pænt!

    SvarSlett
  2. Så¨nydelig, Kaja. Du er bare så flink:-) Godt å se at håndarbeid kommer mer og mer tilbake... Jeg har hatt skikkelig hekleproduksjon av luer og votter til jul, artig:-D Klem Lisbeth

    SvarSlett
  3. Dette teppet er så fint Kaja, skulle ønske jeg hadde ei lita jente ;)
    Du er såå flink!
    eirin

    SvarSlett