torsdag 3. desember 2009

Adventskalendere i det lange og det brede...

Endelig er det advent, og endelig er det på tide å begynne å kjenne litt på julestemningen. Her i huset er vi i gang med julehygge i form av gløgg, pepperkaker og mandariner - og selvfølgelig adventskalendere!
Denne sprellenissesjokoladekalenderen (phu!) fant jeg tilfeldigvis på Nille, og da jeg så det fosset det over med minner fra en av mine første juler - tror kanskje jeg var tre år. Akkurat sånn nisse som denne hang ved siden av senga mi, og jeg syns det var nesten like stas med sprellingen som sjokoladen. Det gjør jeg egentlig enda. MÅ bare bli i godt humør når nissefar spreller i vei med store øyne!











I tilegg til sprellenissefar har jeg både den norske og den danske skrapekalenderen (satser på å ro i land toppgevinsten på de begge!), også har vi selvfølgelig det obligatoriske kalenderlyset - vi har bare ikke helt kommet i gang med brenningen enda...



















Jeg elsker advents- og julehygge, og kan nesten ikke vente til julepynten skal frem - men det er en stund til enda...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar