onsdag 25. november 2009

Rykende fersk blogger!

I travle eksamensperioder har jeg fryktelig lett for å surfe litt for mye på nettet, og denne gang er det alle de fantastiske håndarbeids-/hobbybloggene der ute som har fanget min oppmerksomhet. Det er helt utrolig hvor mange kreative og dyktige damer som finnes der ute! Jeg har allerede fått meg noen favoritter som jeg er innom og kikker på rett som det er. Jeg kan sitte i timesvis og bli inspirert, lagre sider/bilder og notere ned alt jeg bare få gjort en gang. Hvordan man skal få tid til alt er en helt annen sak...
En ting jeg hvertfal skal få tid til er å legge ut bilde av mitt største pågående prosjekt; et babyteppe bestående av 100 oldemorsruter. Kanskje allerede i kveld? Teppet er mitt første hekleprosjekt, og er inspirert av dette, men med noen endringer og tilleggelser hist og her. Men først mååå jeg lese litt!
Har fått tips om at jeg burde legge meg til på Blogguratogså. Gud vet hva det skal være godt for??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar