søndag 29. november 2009

Blog Candy!

Jeg er ekstremt god til å surfe og bli inspirert om dagen, og lista over ting jeg vil gjøre og lage blir lengre og lengre... I morgentimene idag surfet jeg rundt på forskjellige blog candy's, og her kommer en liten liste over noen. Klikk deg inn og meld deg på!


Karis Krok handler om kortscrapping. Hun er GOD, og det er lett å la seg inspirere! Her er et bilde av hennes candy:




The Créme House er veldig inspirerende på interiørfronten! Hun passerer snart 30 000 (!) besøkende, og har laget et nydelig album som hun gir til en heldig vinner:


Idékroken dreier seg først og fremst om nydelige pulsvarmere, men også mye annet lekkert. Hun gir bort søte ting fra Green Gate.


Rappedikke kan noe som jeg overhodet ikke kan; hun syr nydelige klær. Jeg er især svak for babykreasjonene hennes. Og disse vottene vil jeg gjerne vinne!



Kruduglens mor har en riktig søt give away med 1., 2. og 3. premie. Dette er 1. premien (men jeg syns 2. og 3. premien er finere!)



Frk. Evigglad lodder julestemningen ved å gi bort hjorter. Jeg elsker spesielt vesken oppe til venstre!






Nå skal det skrives litt, også må vel boksen med adventshygge snart komme ned fra toppen av skapet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar